En de nieuwe vlag is van....

20 juni 2017 - San Marino, San Marino

Dinsdag 20 juni 2017

Welke vlag mogen we toevoegen aan onze collectie? Het is geworden…..San Marino! Een landje wat bij Femke echt niet opgekomen was, maar wel bij Martijn. Hij is er in zijn tienertijd geweest vanuit Rimini. De hitte begint langzaam te wennen, maar bij de minste inspanning bij je al een halve liter vocht kwijt. Inmiddels hebben we door dat misschien te warm is in heel Europa! Alles op het gemak en klaarmaken voor een minimaal 3 durende rit. Lang leve arko, alleen 1 nadeel dat het effect direct weg is bij stil staan. De rit gaat voornamelijk over de snelweg en is voor ons erg saai, maar goed, extra inspanning willen we ons nu niet veroorloven. Via een steile klim komen we uiteindelijk aan op de enige camping in San Marino! Plaatsen genoeg, maar toch moeten we even zoeken, omdat alles redelijk schuin is. Uiteindelijk een ruime, redelijk vlakke plek gevonden met schaduw (en een beetje gras) voor Manu en ons. Hebben we alleen niet gekeken naar het stroomkastje. We halen het net! Installeren en eerst een koud frisje drinken. Suiker kunnen we nu wel gebruiken en vocht ook. Snel de luifel uit om nog meer schaduw te creëren! Besloten om vanavond maar in het restaurant op de camping te eten. Te warm om te koken! Chillen in de schaduw en morgen met de bus naar het centrum van de oude stad! Manu is haar mandje al weer aan het luchten in de schaduw, dus die vind het al weer prima hier!

1. Frans:
    21 juni 2017
    Tis maar ff meer dus geniet dubbel