Chilldag

6 juli 2017 - Triesen, Liechtenstein

Donderdag 6 juli 2017

De morgen begon wat minder voor Femke. Haar vinger was pijnlijk en nog dikker dan gisteren. Alleen een stuk van haar had was nu ook rood opgezwollen en branderig. Gezien we toch een luilekker dag hebben, betekend dit hand koelen in koud water en veel omhoog houden.

De zon staat al vroeg aan. Rond 9 uur was het voor ons al te warm om in te zitten. Gelukkig is er genoeg bos om de camping om Manu in de schaduw uit te laten. Het stukje om er te komen was minder.

De dame jonge dame die bij de receptie zit, wordt helemaal blij bij het zien van Manu. Ze denkt dat Manu nog een pup is. Wanneer ze er achter komt dat de 7 is, krijgen we een compliment dat ze er dan nog zo jong uit ziet. Bikini aan voor Femke en Martijn een korte broek. En letterlijk schaduw zoeken, een boek pakken en liggen. We hadden het idee dat Manu her ook geen enkel probleem meer had, want die deed, op het boek na, hetzelfde. En lopen…bekijk het maar. Een plasje bij de boom en ze wilde al terug naar de camper. Prima, heeft ze ook wel verdient na gisteren vinden wij. En trouwens ook voor de hele vakantie. Ook ons trouwe ander beesie doet het nog steeds super. Zonder horten of stoten klimt deze elke bergpas op wat we vragen. Even wat gepiep en gekraak na het vervangen van de voorbanden, maar dat mag.

Naast het boeken lezen hebben we nog vele niet reizigers uit vele verschillende landen aan zien komen. Het ene moment sta je alleen en een paar uur later staat de boel weer vol. Zo grappig. We werden vandaag ook aangesproken door een inspecteur van ACSI, of hij vragen mocht stellen over onze ervaring op deze camping. Tuurlijk, gezien we hier nu 2 nachten hebben gestaan moet dat wel lukken. Nog een leuk praatje met deze man gehad en hij ging weer terug naar zijn standplaats in Zwitserland.

Nadat de boeken uit waren, zijn we lekker gaan slapen en gaan we morgen weer verder.