Bled

21 april 2017 - Bled, Slovenië

Wat een heerlijke ochtend! De zon schijnt en hiervan gelijk gebruik gemaakt om het ontbijt buiten te nuttigen! Heerlijk! Nieuwe buren komen, die ook een hond hebben wat leuk gaat met Manu. Vandaag de benen eens lekker gaan trekken. Een echte toeristen trekker, maar goed, die zijn er nog niet veel momenteel. Een lekker klim van ca. 100 mtr omhoog naar het uitzichtpunt Ojstrica, een kodakpunt over het meer van Bled en de camping. En inderdaad, weinig toeristen op 3 backpackers na, 2 uit Amerika en een Nederlander. Even gekletst een foto van hun gemaakt, geluncht en weer door naar de volgende klim, tot 761 mtr, Osojnica (Ons startpunt, de camping, ligt al op 482 mtr hoogte).  Weer een prachtig kodakpunt over het meer van Bled, maar ook over het eerste kodakpunt waar we al geweest zijn. Uiteraard, what goes up must come down, maar dat wat zo gepiept. Na bijna 3 uur op pad te zijn geweest was het tijd voor…..vitamine D opdoen! Heerlijk in een hemdje, ¾ broek en blote voeten genieten uit de wind op een stoel. Oh wat een verschil met afgelopen dagen, maar die waren ook prachtig en uniek. Tot nu toe is het een en al genieten van wat ons toekomt. Inmiddels weer in de camper met de sokken/sloffen weer aan, lekker gegeten en een hond die voldaan, of gewoon op, is. Lekker een wijntje erbij en bekeken waar we mogen weer eens heen rijden. Martijn heeft een plekje gevonden bij een wijngaard, waar gekampeerd mag worden, dus ja, dan weet iedereen al wat het zal gaan worden. Morgen eens aanrijden en kijken of er plaats is, en ja, Femke heeft met zo’n plekkie ook geen moeite.

1. Frans:
    21 april 2017
    Een slange(tje)
  2. Femke:
    21 april 2017
    Bijna pa, het is het maaltje ervan ;-).