Vrhpolje

23 april 2017 - Vrhpolje, Slovenië

De “deurbel” wekt ons erg lekker vroeg deze ochtend. Het is zondag en de kerk roept zijn gelovigen tot zich voor de dienst. De wind blijkt aardig aan te staan! De zon schijnt, maar de wind maakt het erg koud. Het blijkt de Bora (Burja) wind te zijn. Vandaar dat hier overal stenen op de daken liggen. Een plekkie uit de wind zoeken dan. Weer een mooie wandeling gemaakt vandaag om Vrhpolje van de andere kant van hoogte te bekijken. Niet te zwaar, want de spiertjes moeten nog een beetje wennen aan het klimmen en dalen. Hier liepen we heerlijk uit de wind en de jassen waren dan ook snel uit! Begin van de middag weer terug op de camping met het idee even te lunchen, chillen en weer een wandeling te lopen. Maar gezien we vandaag nog de enige gasten zijn op het terrein, toch even een plaatsje uit de wind in de zon gepakt en…..heerlijk blijven zitten en genieten van de zon! Tegen vijven een piva erbij en het gevoel en plaatje is compleet! Inmiddels is de zon achter wolken verdwenen en zijn we al in de camper beland vanwege de wind. Toch een verschil weer met gisteren, maar we mogen niet klagen! Het was een heerlijke middag, was is opgeruimd en we gaan vanavond eens kijken waar de rit morgen kan gaan eindigen.