Zlatibor

28 mei 2017 - Zlatibor, Servië

Zondag 28 mei 2017

Heerlijk geslapen vannacht. Het is heer lekker koel ’s nachts en vandaag ook rond de 16-18 graden. We zijn vanmorgen Zlatibor wezen bekijken. Er was een hele happening aan de gang. Veel kraampjes en een gedeelte bestond uit alleen maar kleine houten huisjes waar winkeltjes van gemaakt zijn. Na een rondje van iets meer dan een uur terug naar de camping gelopen om te lunchen en de vaat nog te doen van bijna 2 dagen. Daarna weer lekker wandelen. Vlak bij is een monument op een berg, waar prima naartoe te lopen is. Het weer is hiervoor perfect. Na weer een heerlijk wandeling weer terug naar de camper om even de foto’s te uploaden. We zijn met nog een andere camper de enige op het terrein, dus zal de wifi wel beter zijn. En dat klopt! Alles weer bijgewerkt, want er gaat toch stiekem wel wat tijd in zitten met foto’s van de kaart op de laptop te zetten, te selecteren welke je wilt gebruiken, plaatsen erbij zoeken, als deze al herkend worden door de reislogger en verslag maken. Maar goed. We zijn er al achter dat het wel handig is, want we weten soms nu al niet meer waar we wanneer geweest zijn of welke dag het eigenlijk is. Morgen naar BIH. Zijn weer benieuwd wat de grensovergang ons nu weer gaat brengen.